SÚSTREDENIE - FEBRUÁR 2016

18.02.2016 16:33

Ahojte všetci!

 

Sústredenie je úspešne za nami a za animátorov môžem vyjadriť veľkú spokojnosť :) Účasť dobrá, aktivita zo strany dievčat tiež veľmi príjemná a celkový dojem?... už sa tešíme na ďalšiu spoločnú akciu. 

 

Srdečná vďaka rodičom, ktorí sa postarali o naše hladné brušká ,ale aj mlsné jazýčky - menovite r. Gaštan, p. Galliková, p. Jánošová, r. Jediná, p. Schindlerová a r. Kurucová, Pán Boh zaplať. Peniažky, ktoré sa zbierali na obed, nejaké ostali. Tento zvyšok bude použitý na ceny do súťaží :) Ak by chcel niekto vidieť blok - môžem poslať oskenovaný mailom. 

 

Keby mal niekto záujem preopakovať si pesničky, čo sme sa naučili, prípadne pre tie čo neboli a chceli by sa ich naučiť tiež, vypíšem zoznam pesničiek s odkazom na ich text, tu na stránke. Teda, stačí klikúť na názov a otvorí sa text konkrétnej piesne. Veľa z nich existuje aj v hudobnej verzii na Youtube.com, ale nie vždy spievame rovnako, ako v nahrávke, preto to nie je úplne hodnoverný zdroj, ale nájsť si ich samozrejme môžete :)

 

OPAKOVANIE A DOLAĎOVANIE:

Obeta srdca 

Ku komu pôjdem

Môj Pán mojou silou je (Sólo - Simonka)

Pane som tak veľmi rád

Žalm 23 - Pán je môj Pastier (Flauty - Helenka, Kaja)

Ježiš môj

Kríž je znakom spásy (Sóla - Kaja, Baška, Simonka)

Veronika (Flauty - Helenka, Natálka, Baška, Kaja)

NOVÉ:

Hymna púte zaľúbených

You raise me up (Sóla - Baška, Miška)

Len náš Pán

Ježiš, Ty si môj Ježiš (zrýchľujeme)

Pane, vždy, keď Tvoju svätosť zriem

Ty si môj Pán, Ty dvíhaš ma (dvojhlasne)

 

Za animátorov

Majka